torsdag 6 augusti 2009

en dag på beachen....

skulle det kunna heta. Men vad heter det om man legat några timmar i solen å badat å mått gott vis Grisasjön härborta vid åkröken? Det e ju lixom ingen beach...eller e det de om det e sand o vatten?

Ä vem bryr sig.... jag å Norton o Noel o Anna o Chaplin har haft en helt överjävligt härlig dag...
Noel å jag har legat på altanen i bara mässingen å svalkat oss å busat med varandra, ja storebror han busar ju jämt så. Noel å jag har haft vårt första allvarliga samtal i dag, undrar vad vi pratade om. Ger mig sjutton på att han fick mig att lova högre veckopeng....
Älskar mina pojkar...tur jag har dem! Då kan vem som helst säga vad som helst. För kärlek är större än dynga...

Buena Noches y hasta la vista

Inga kommentarer:

Munkstierna

Verkligheten är inte som i fantasin, men ibland kan man tillåta sig att drömma