fredag 14 augusti 2009

Visa pappa vad du lärt dig!

pappa tittar med spänndhet vad lillgrabben lärt sig det dygn man vart på jobb.
så ställer sig Norton å flirtar. Min son e en Casanova! Han flirtar med alla å allt.
Han e bara så för härlig.
In kommer man som en stormvind i huset med mungiperna långt ner i skorna efter en sjuhelvetes kväll å morgon i tågtrafiken. Med hårda ord å utskällningar å önskemål om att man ska dra åt helvete.
Så säger mamma; Norton visa pappa vad du lärt dig!

Ja men tro någon att man bryr sig om spott å spä? Nä mina söner gör mig glad. Å vad jag älskar mina pojkar.

Idag var det svärmors födelsedag. Det blev oxkött spanskt rödvin å svartpepparsås. Jag sprang runt som en tetting för å få till det så bra som möjligt. Det blev bra, säger de i alla fall......
Hemlis, jag gillade det.... fasiken va oxkött å rövin ihop e gott...

På Happy Days i Los Boliches på Costa del Sol så sa vår vän Alfonso. Gillar du solomillo ska du testa den här. Tror du jag tänkt på något annat i matväg sen den kvällen....
Jag flyttar dit snart, så glad å upprymd som jag var där. På alla sätt. Långt från kyla, destruktivitet å svensk avundsjuka.... Costa del Sol, det e nog framtiden för mig. Hoppas min fru vill som mig bara. Vad ska jag annars ta mig till?

Buenas Noches!!

1 kommentar:

Unknown sa...

ÅÅÅÅ! Hade nästan glömt allt flörtande....så söt han är när han spänner hela kroppen för att få till en blinkning...o munnen...stackarn, att det ska vara så svårt att förstå att en blinkning är hur enkelt som helst..Hahahaha! SÖTING NORTON!

Munkstierna

Verkligheten är inte som i fantasin, men ibland kan man tillåta sig att drömma