lördag 22 augusti 2009

helt plötsligt hade två dagar gått

Dagar kan verkligen försvinna fort. Gick på tåget igår efter 1 å av efter 4 idag på eftermiddagen...helt plötsligt var nästan hela helgen nästan slut. Men jobbar man övertid efte ordinarie så får man ju skylla sig själv.
Skylla mig själv...skrattar den 25e nästa månad hoppas jag !

Solen lös i Växjö idag...det var himla vad man var i Växjö den här helgen. En timme där å en idag. Så jag funderade där när vi ställde upp tåget på spår 1 i Växjö om man skulle återse caféet Anna å jag "pluggade" så mycket vid när vi var nykära... Tog en glass med jordgubb å cognac smak. Å tänkte tillbaka på tiden i Växjö å allt man hade där. Nuförtiden har det tyvärr bara blivit en vändstation i jobbet....
Ja snart var den timmen över å det var dags att åka norrut å hemåt med tåget igen. Hem till kramar å pussar.....hemma satt yoghurtmannen i sin stol skrek "paaaappppppaaaa"
Det e kärlek det. Ikväll har mysfarbröderna vilat å myst i mitt knä en å en två å två.... Vilka härliga pojkar jag har...
Hoppas de får sova gott i natt....så även jag får ett par timmars vila. Nästa vecka ringer inte väckarklockan efter 05 en enda gång...
Jösses vad ska folk ut å åka tåg så tidigt för ;)

Buenas Noches y Hasta la vista

Inga kommentarer:

Munkstierna

Verkligheten är inte som i fantasin, men ibland kan man tillåta sig att drömma